SE VORES 2.400+ ANMELDELSER PÅ
””
 GRATIS FRAGT OVER 300 KR.
 HURTIG LEVERING 1-2 DAGE
Levering 1-2 dage
Se vores 2.400+ Anmeldelser på ””
125.000+ Glade Kunder

FAQ


1. Hvordan returnerer jeg en vare?

Du har 30 dage til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb på kontakt@deluxecovers.dk Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Ønsker du at bruge din fortrydelsesret, har vi 2 muligheder.

1. Brug vores Returpotal

      Du kan os vælge at bruge vores Returportal dette koster 42,50kr.  Klik Her for at gå til potalen.

      Når betalingen er gennemført, så kan du på hente din DAO pakkelabel og printe den.

2. Send tilbage med egen metode

      Hvis du ikke ønsker at købe en returlabel hos os, skal varen sendes ”Med omdeling” til:

      DeluxeCovers
      Mådevej 19C
      6700, Esbjerg

      Beløbet vil blive refunderet, når varen er modtaget.

*Du skal være opmærksom på, at du selv skal betale for returforsendelsen, hvis der er tale om et fejlkøb. Vi tilbyder kun gratis fragt og bytte, når der er tale om en defekt vare eller en fejllevering. Ved fejlkøb debiteres returporto i forbindelse med tilbagebetalingen.

Hvis du selv returnere ordren, skal den sendes retur med ”Med omdeling”, vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops.

Det er desværre pt. ikke muligt at returnere eller bytte varer på vores adresse personligt.

2. Ombytning - Bestilt forkert vare

DU VED HVAD DU VIL OMBYTTE TIL

      1. Du laver en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt muligt.

       2. Den forkerte sender du retur til os, du kan læse mere om hvordan du retunere i FAQ Punkt 1.

      3. Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med.


DU ER I TVIVL OM HVAD DU VIL OMBYTTE TIL

      1. Er du i tvivl så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp til at finde det rigtige:
       Mail: Kontakt@deluxecovers.dk

      2. Når vi sammen har fundet den rigtige vare, så sender vi den afsted hurtigst muligt.

      3. Den forkerte sender du retur til os, du kan læse mere om hvordan du retunere i FAQ Punkt 1.

3. Hvad er DeluxeCovers.dk?

DeluxeCovers.dk blev startet for at give dig markedets bedste priser uden at slække på kvalitet eller support. Virksomheden stammer af en idé, der kom i 2015, da jeg købte en ny telefon og var utilfreds med priserne på covers, og mente, at jeg kunne gøre det bedre selv. DeluxeCovers.dk arbejder hele tiden med stor fokus på vores kunder, og på at yde den bedste kundeservice på markedet og levere de stærkeste priser på de nyeste og mest konkurrencedygtige covers. Vi sætter stor ære i, at vores brand holder det gode og respektable ry. Vi stræber efter kunders tilfredsstillelse og gør altid vores bedste for, at det kommer til at ske. Ejeren og teamet brænder for idéen bag DeluxeCovers.dk, og derfor kan I sikre jer, at I får en respektabel behandling og bliver værdsat!

De største fordele ved at handle os DeluxeCovers.dk: Hurtig levering Fuld tilfredshed eller pengene retur Gratis fragt over 300 kr. Førende mærker Kundeservice i særklasse

4. Hvor lang er leveringstiden?

Vi har et estimat på 1-2 hverdage på vores fragt. Du kan vælge enten mellem GLS eller DAO.

DAO til Pakkeshop - Dag til dag levering.

DAO til Privat (Hjemmelevering) - Dag til dag levering.

GLS til Pakkeshop - Dag til dag levering.

GLS til Erhverv (Hjemmelevering) - Dag til dag levering.

GLS til Privat (Hjemmelevering) - Dag til dag levering.

International fragt (Udenlandsk) 3-10 Hverdage.

Vi pakker og sender ordre 5 gange i ugen (Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag) det vil sige hvis din ordre er placeret efter kl. 14.00 om fredagen bliver sendt den næste mandag.

Er din forsendelse ikke kommet efter 6 hverdage beder vi dig venligst at kontakte vores support: (kontakt@deluxecovers.dk), så finder vi en løsning sammen med dig!

5. Hvor bliver min ordre af?

Så snart din bestilling er lavet, bør du modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis du ikke har det, bør du hurtigst tjekke din spam-mappe. Har du intet modtaget efter 2 timer, bør du kontakte vores support for at sikre, at bestillingen er gået igennem og registreret. Hvis du mod forventning stadig ikke har modtaget din ordre efter 6 hverdage, bør du kontakte vores kundeservice. Vi er desværre ikke herre over processen efter pakken har forladt vores lager. Men vi tager dog fuldt ansvar for hele rejsen.

6. Hvad koster levering?

Vi har Gratis Fragt på ordre over 300kr til DAO Pakkeshop. Der er ikke nogle uforudsete gebyrer, og hvis du ikke er tilfreds med din vare har du hele 30 dages mulighed for at returnere varen.

Vi benytter GLS & DAO da de er en effektiv, sikker, hurtig og billig udbringningsmulighed. Hvis du bestiller din vare inden klokken 14:00 Sender vi samme dag.


Ordreværdi Over 300kr,-

DAO til Valgfri Pakkeshop (300kr+) - Gratis Fragt Dag til dag levering.

DAO til Privat (Hjemmelevering) (300kr+) - 29kr,- Dag til dag levering.

GLS til Valgfri Pakkeshop (300kr+) - 9kr,- Dag til dag levering.

GLS til Erhverv (Hjemmelevering) (300kr+) - 35kr,- Dag til dag levering.

GLS til Privat (Hjemmelevering) (300kr+) - 39kr,- Dag til dag levering.


Ordreværdi Mellem 0 til 299kr,-

DAO til Valgfri Pakkeshop (0 til 299kr) - 29kr,- Dag til dag levering.

DAO til Privat (Hjemmelevering) (0 til 299kr) - 39kr,- Dag til dag levering.

GLS til Valgfri Pakkeshop (0 til 299kr) - Pris 49kr,- Dag til dag levering.

GLS til Erhverv (Hjemmelevering) (0 til 299kr) - Pris 55kr,- Dag til dag levering.

GLS til Privat (Hjemmelevering) (0 til 299kr) - Pris 65kr,- Dag til dag levering.


Udlandet

Grønland & Færøerne (Udenlandsk) - Pris 65kr,- 3-10 Hverdage.

International fragt (Udenlandsk) - Pris 65kr,- 3-10 Hverdage.

DeluxeCovers.dk sælger til private, erhverv og offentlige institutioner.

7. Sender I til udlandet?

Ja det gør vi, men disse ordre vil der blive pålagt et gebyr på 65 kr,- til international fragt.

8. Hvilke betalingsformer kan bruges?

I vores webshop kan du altid betale på følgende metoder: Mobilepay, Mastercard, Visa Electron, Visa-Dankort, Apple Pay, Viabill, EAN


9. EAN - Betaling

1. - Du finder blot den / de varer i vores sortiment I ønsker.

2. - Du sender os en E-mail med følgende oplysninger:

- Antal + Fulde navn på produkterne (eller et skærmbillede af kurven):
- Navn på institution:
- Navn på kontaktperson:
- Leveringsadresse:
- EAN-nr. (13-cifret):
- Telefonnummer til kontaktperson:
- E-mail:
- Evt. bemærkninger til bestillingen:

3. - Du sender en E-mail med oplysningerne til: Kontakt@DeluxeCovers.dk

4. - Vi bekræfter ordren og sender EAN faktura. (Inden 24 timer på hverdage).

5. - Vi pakker og sender ordren afsted.


Vi sender med GLS Erhverv lige til døren, leveringstid er på 1-2 hverdage.

Vi tilbyder både varer vi har på lager, samt for varer vi kan bestille hjem.

For spørgsmål - kan vores kundeservice altid kontaktes på: Mail: Kontakt@DeluxeCovers.dk

10. Kommer der ekstra gebyr på min ordre?

Nej – den pris du ser på varen, er den pris, du betaler. Dette er inklusive moms. Hos DeluxeCovers.dk vil du opleve, at der ikke er nogen skjulte gebyrer eller høje fragtpriser. Der er altid en Gratis Fragt mulighed på alle danske ordrer.

11. Hvordan benytter jeg min rabatkode?

Når du har en rabatkode, skal du indtaste den under bestillingen. Det gøres på samme side, hvor du oplyser navn og adresse. Du kan først se rabatten, når du kommer til ordrebekræftelsen.

12. Returret / Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du har modtaget din vare. Hvis ordren indeholder flere forskellige varer, udløber fristen når du får den sidste vare i fysisk besiddelse.

13. Har i en butik?

Nej vi har ikke en fysisk butik på nuværende tidspunkt, så det er ikke muligt at købe, bytte eller returnere vare på adressen personligt.

14. Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Du kan altid kontakte DeluxeCovers.dk på vores e-mail: kontakt@deluxecovers.dk eller på Facebook – Vi besvares altid inden for 48 timer på alle hverdage. Det er pt ikke muligt at komme i telefonisk kontakt med os.

15. Jeg er en influencer og ønsker at samarbejde med jer, hvordan gør jeg?

Har du over 1000 følgere og højt engagement på dine sociale medier, og kunne du tænke dig at samarbejde med os?

Vi tilbyder Gratis produkter eller Rabatkode med en provisionsordning.

1. Det eneste du skal gøre er at kontakte: kontakt@deluxecovers.dk, og angive navn, email, dine SoMe's, samt dine krav for samarbejdet.

2. Vi gennemgår vi din ansøgning og vender tilbage, hvis et samarbejde med dig har interesse for os.

Vi ser frem til at høre fra dig!